Lite kadaverhängare kanske ?

Fick nyligen tag på några fantastiska "krokar" eller saxar kanske var rätt namn !

Den stora hade man till att hänga upp människokadaver i väntan på att användas som studiematerial på nån läkarskola i slutet på 1800-talet...


Det var ofta att man använde samma krokar som man hanterade isblock med , kanske mycket på grund av att lik oftast förvarades i ismagasin på den tiden .

Den lilla saxen användes på bårhus för bland annat vägning av större kroppsdelar !

Eftersom att jag är lite för nyfiken för mitt eget bästa , så var jag ju så klart tvungen att prova hur det "kändes" att ha den på sig ...
Det höll på att resultera i ett par nya piercingar modell större !

Men nu vet jag i alla fall hur det känns att vara ett mänskligt kadaver !!!

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Men varför får vi inte se bilder på testet då? Fram med kameran nästa gång! ;-)

2011-01-03 @ 23:12:49
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Seance

Klart vi vill se bilder från testet! Det uppskattas om du har kläder på dig på bilderna från testet.

2011-01-04 @ 05:37:18
URL: http://seance.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag ska försöka föreviga mina tester på bild nästa gång ! Jag var bara så ivrig att testa så jag glömde bort att göra det! Om jag ska göra så likt bilderna så får jag väl sno in mig i toapapper...man vill ju inte vara ansvarig för att nån blir blind pga min nakenhet !

2011-01-05 @ 13:35:02
URL: http://chamberofhorror.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill oxå se bilder

2011-01-05 @ 16:43:12
Postat av: Anonym

Jag vill oxå se bilder

2011-01-05 @ 16:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0