Horror of all horrors

Ja då har man haft en välbehövlig semester då !
Jag har hunnit köpa på mig en del skumma saker och även hunnit med att åka runt och kolla på en del roliga platser !

Tänkte börja med att visa en liten creepy sak jag fick för ett litet tag sen...
Eftersom att jag samlar på saker som på ett eller annat sätt relaterar till skräck , så tänkte jag att detta MÅSTE vara bland det mest hemska man kan ha !!!
Åtminstone med dom flestas mått mätt !



En alldeles äkta nyckelbricka från Auschwitz !!!
Vart nyckeln som denna satt på än gick , så var det garanterat inget bra !!!
Det cirkulerar en del saker av detta slag , men jag har aldrig sett en sån här ...Någonsin !!!

Bara så att ni läsare ska veta...Jag har absolut inga sympatier med nazism , extrema samfund , religioner eller annat skit !!!

Jag är bara samlare av udda och skräckrelaterade saker så jag anser att denna går under dom kategorierna !

Och...Skulle nån tycka nåt annat så får det stå för er !!!

The horror collection keeps on growing !!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0