Witches face !!!

Jag var bara tvungen att köpa denna...



En barkbit med ett ansikte av en häxa i den !!!

Eftersom att jag växte upp i en by med mycket skog runtomkring och en morfar som ofta berättade om troll och häxor när jag var liten , så tyckte jag att denna passade bra som ett litet minne hemma hos oss !

Han satt alltid och berättade historier för oss när vi var små om dessa varelser och pekade alltid mot skogen och sa att det var därifrån dom kom !

Han sa att man inte alltid såg dom , men om man var uppmärksam och tittade noga , så kunde man se att dom gömde sig i träd och på andra ställen i skogen !

När jag såg denna lilla shadowbox med häxan så fick jag enorma flashbacks !!!



Denna ska jag sätta upp på ett riktigt bra ställe hemma , som minne av min morfar och hans fantastiska sätt att stimulera vår fantasi när vi var små !

Jag kollar fortfarande på träd och stenar som om jag skulle kunna se något i dom , precis som när jag var en liten grabb i en stor skog .

R.I.P Morfar Lennart !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0