It´s here !!!!!!

Äntligen har min Mesa Boogie Road King II kommit!!!!

Custom made with embossed snakeskin and black diamondplate !!!




Först så läste jag den fullspäckade manualen ...
Sen efter mycket skruvande på rattar och inställningar av switchar och annat så  satte jag igång den !!!!

Och jag säger bara en sak...HOLY SHIT !!!!
It´s a HUGE MONSTER and it´s eating me alive !!!!!



Ormskinnet ser så äkta ut....Vi har en orm i samma färger så jag kunde jämföra !!!!

Baksidan är ochså grym...




Jag har alltid drömt om en Mesa Boogie men jag kunde aldrig tro att den skulle vara så bra !!!



Jag kommer att lägga upp mer bilder och mer info om förstärkaren , men nu har jag inte tid att skriva längre !!!
It´s time to play !!!!


THIS IS THE SHIT !!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Så jävla snygg :P

2011-07-04 @ 00:54:14
Postat av: General Witchfinder

Holy shit! You brought home the beast!

2011-07-05 @ 20:32:57
Postat av: Anonym

The antichrist of guitar amps !!! ;)

2011-07-05 @ 21:09:57
URL: http://chamberofhorror.blogg.se/
Postat av: Seance

Då är det bara att inhandla ormskinns kavajen Nicolas Cage hade i Wild At Heart och köpa en U.S. custom made snakeskin Jackson gitarr som Pete Black har i King Diamond videon "Sleepless Nights" jag har en join the exclusive club.

2011-07-05 @ 23:00:46
URL: http://seance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0