Oj oj oj vad det tog tid att skriva ett nytt inlägg...

Ja då var man tillbaka här igen efter en tids frånvaro i bloggens värld !!!
Jag har inte legat på latsidan och har hunnit skaffa en hel del kul saker den senaste tiden...

Jag har bland annat köpt lite mera bling bling i sterling silver ...
Först ut är ett dödskalle-armband.


Jag samlar mest på armband med malteserkors men detta var ju lite fräckt så jag tänkte att detta måste jag ju ha !!!!
Skallar är alltid snyggt !!!

Sen så köpte jag (efter viss övertalning av Tezz ) detta matchande halsband...


Tungt och fint !!!

Jag tyckte att det var lite dyrt men Tezz påminnde mig om att man kan nog inte hitta dessa i Sverige till ett jämförelsevis vettigt pris. Och det har hon ju faktiskt rätt i !!!

Jag skulle tro att man får betala trippelt upp här om man överhuvudtaget skulle hitta dessa här i Sverige !!!

Ja man kommer ju att känna sig som en rocker när man drar på sig detta !!!


Kommentarer
Postat av: Emil

Tjena , jag har ett armband som är snarlikt det där du har. Vad kan man sälja dom för tror du ?

2012-09-18 @ 16:50:34
Postat av: Anonym

Tjena ! Ja du skulle nog kunna få runt en femhundring om det är silver och lite tyngd i det !!!

2012-09-20 @ 20:58:45
URL: http://chamberofhorror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0