Julklappar !

Ja då var det juletider igen...
Alltid samma dilemma angående vad man ska köpa för julklappar till sina nära och kära!!!
I år hittade jag en riktigt kul sak som jag köpte till Tessan...


Självklart så köper man ju en "slice of human testicle " från 1900!!!!
Eftersom att jag gillar att köpa udda saker åt henne  så tänkte jag att denna måste ju vara den
ultimata julklappen !


Man kan ju aldrig ha för mycket "balls"  så att säga !!!
Denna köpte jag av en tjej som kallar sig Madame Talbot , som säljer en massa riktigt udda saker !
Jag har handlat en del saker av henne och alltid blivit lika nöjd !!!



Gå gärna in på hennes hemsida och kolla in hennes saker !
Jag lovar att ni med bizarra böjelser kommer att bli nöjda...Precis som jag !!!

Kommentarer
Postat av: Seance



No, you can't stop them (God bless ya)

They're coming to get you

And then you'll get your



Balls to the wall, man

Balls to the wall

You'll get your balls to the wall, man



2010-12-17 @ 18:53:14
URL: http://seance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0