Mera julklappar...

Eftersom att det snart är jul så tänkte jag att man kanske skulle köpa sig själv en liten present...
Jag satt och kollade runt ett tag på nätet efter nya skumma saker till samlingen och då hittade jag detta !!!



Ett par stödben för barn med polio.
Eller "Leg brace" som det visst kallades för på internationellt språk !
Dessa är till ett litet barn och var från 1930-talet.
Jag har alltid tyckt att dessa hjälpmedel sett creepy ut och då måste man ju bara ha dom !!!



Eftersom att dessa gick på auktion så fick jag lov att ställa klockan på halv 3 mitt i natten !!!
Efter cirka en halvtimmes slutspurt var jag lycklig vinnare av dessa fantastiska stödben !

Jag har kommit på mig själv många gånger med att allt jag kollar på skulle passa in i en skräckfilm eller liknande ...
Och dessa är ju som gjorda för det !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0