Tortyr instrument.....

Tjena!
Ja , som jag beskrev i starten av bloggen så är jag ju smed ochså...
Det hela började med att jag gick en smideskurs för ett antal år sen. Jag ville testa detta hantverk och fick genast smak för det.
Men vad ska man pyssla med när man lärt sig detta undrade jag...
jo eftersom jag alltid varit intresserad av " hemskheter " så ville jag testa att göra nåt slags tortyr redskap.
Jag drog mig till minnes ett par fängsel som jag såg i filmen Warlock med Julian Sands i huvudrollen och tänkte att dom skulle va kul att göra. 
Efter en tid fick jag en förfrågan på just dessa fängsel av en tjej som ochså sett filmen.
Jag  kollande på filmen ett antal gånger igen och så skred jag till verket!
Och ett antal järnbitar och många svordomar senare så fick jag till det !!!


Detta kom senare att resultera i att hon jag gjorde dessa åt senare skulle komma att bli min flickvän !!!
Snacka om att det ena kan leda till det andra !

Sen dess har jag gjort några av stycken och bland annat gjorde jag en presentbox med dessa fängsel och alla tre Warlock-filmerna.
Gå gärna in på min länk till seance -bloggen och kolla in boxen !
Skulle du vara intresserad av en sådan box så hör av dig så kan vi diskutera detta!
Efter denna start har det blivit en del kul saker jag smidit ihop och dessa kommer jag att berätta mer om framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0