Spank machine !!!

Här är en lite udda och kul grej jag hittade på internet... en spanking maskin !
Först så snubblade jag över ett gamalt patent på denna roliga maskin...



När jag såg detta patent så tänkte jag vilken galen uppfinning men detta kan väl inte vara på riktigt , eller...

Sen hittade jag en gammal annons där man sålde denna sak...


Tänkte att detta måste ju vara ett skämt...
Men döm om min förvåning när jag hittade ett kort på maskinen !!!


Detta är ännu ett bevis på människans bizarra sida...
En maskin som man smiskar sig själv med !!!
Ladda ett löst skott i "paddeln" , ställ dig i position med händerna på handtagen , bakdelen upp i luften mot "paddeln" , dra i handtagen....
Inte nog med att du blir smiskad , det smäller högt av det lösa skottet och till råga på allt så är handtagen strömförande , så du får en elektrisk stöt !!!
Man måste ju bara ha en sån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0